Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

План приобретения услуг или товаров на 2018г.

Автор: admin от 29-12-2017, 06:22, посмотрело: 83

План приобретения услуг или товаров скачать: God-plan-po-pitaniyu-za-2018g-chast-2.pdf [1,55 Mb] (cкачиваний: 1) God-plan-po-pitaniyu-za-2018g-chast-1.pdf [2,99 Mb] (cкачиваний: 0)

 

Категория: Информация

 

План по питанию на 2017 год

Автор: admin от 28-12-2016, 05:29, посмотрело: 421

0

God.-plan.pitaniya-2017.rar [3,98 Mb] (cкачиваний: 9)

 

Категория: Информация

 
 

Алматы- әсем қала!

Автор: admin от 21-09-2016, 05:29, посмотрело: 353

     «№25 Санаториялық бөбекжай балабақшасында» Алматы қаласының 1000 жылдығына арналған мерекелік іс-шаралар жүргізілді.

     Алматы шаһарының тарихы туралы әңгімелер айтылып, слайд көрсетілді, көрме жасалды. Ата-аналар балаларымен қаланың көрнекі жерлерініе саяхат жасады. «Алматы әсем қала» атты мерекелік ертеңгілік өткізілді. Балалар Алматы туралы өлең-тақпақтар айтып, би билеп, ән салды. Ұлттық ойындардан спорттық жарыс ұйымдастырылды.

Категория: Мероприятия и праздники

 

ОТЧЕТ О ДОХОДАХ И РАСХОДАХ НА 2015 ГОД

Автор: admin от 13-04-2016, 15:03, посмотрело: 395

0

2015 ЖЫЛҒА КІРІСТЕР МЕН ШЫҒЫСТАР ЕСЕБІ
       Алматы қаласы Білім басқармасының «№25 Санаториялық 
      бөбекжай-балабақшасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
(ұйым атауы)

                                                                                                                                                                                                                                                              (мың теңге)        


Көрсеткіш атауы

2015 жылға арналған жоспар

КІРІСТЕР

 

Бюджет 

86608

Барлық кірістер

86608

ШЫҒЫСТАР

 

Еңбекақы қоры бойынша

43454

Коммуналдық қызметтер

3248

Шаруашылық тауарлар мен мүлікті сатып алу

3240

Кеңсе тауарларын сатып алу

268

Ауызсуды сатып алу

198

Азық-түлік өнімдерін сатып алу

26436

Дәрі-дәрмектерді сатып алу

184

Ағымдағы жөндеу жұмыстары

4630

Өзге де тауарлар мен қызметтер

4950

Барлық шығыстар

86608

 

                №25 бала-бақша меңгерушісі:                             Г.К.Атайбекова

                №25 бала-бақша есепшісі:                                   М.У.Уркимбаева

 

 

 

     
01.01.2015ж. -32.12.2015ж. аралығына арналған 
 кіріс және шығыс есебі
Алматы қаласы
топ саны – 6
бюджет – 6 Барлық  бала саны – 120(2-6 жас аралығында)

Алматы қаласы Білім басқармасының " Санаториялық  №25 бөбекжай-     балабақшасы» КММ-нің штаттық кесте бойынша бірлік саны  -  54 бірлік, оның ішінде 24 бірлік педагогикалық қызметкерлер,  30 бірлік әкімшілік және қызмет етуші қызметкерлер.

1.  2015 жылдың 12 айындағы барлық кіріс  86608 мың теңгені құрады, соның ішінде:
- Жергілікті бюджет есебінен  - 84534 мың теңге.
- Республикалық бюджет есебінен  - 2074 мың теңге.

2.  2015 жылдың 12 айындағы  барлық шығыс  86608 мың теңге.

                   Бюджет бойынша шығыс 86608 мың теңге
-Қызметкерлер мен жұмысшылардың еңбекақы қорына  43454,0 мың теңге
-Коммуналдық  қызметтерге жұмсалған шығыстар 3248,0 мың теңге: 
салқын  суға- 900 мың теңге, жылыту жүйелері, ағынды суларға – 100 мың теңге, химиялық  су  мен ыстық суға – 1153 мың  теңге, электр энергиясына – 900 мың теңге, байланыс қызметтері  мен ғаламторға - 195 мың теңге.
-Шаруашылық тауарлар мен мүлікті сатып алуға жұмсалған шығыстар 
3240 мың теңгені құрады (кір жуғыш ұнтақ, еденді және сантехника құралдарын тазалайтын ұнтақтар, ыдыс және унитазды жуатын сұйықтықтар, залалсыздандыратын заттар, еден жуатын маталар, әжетхана қағаздары, қағаз сүлгілер, сыпыртқылар, ағартқыштар, энергоүнемдеуші шамдар, матадан және резинадан жасалған қолғаптар, суаратын шлангтар);
-Кеңсе тауарларына – 268 мың теңге (көшірме қағазы, қаламдар, қарындаш   ұштағыштары, тескіш, желім, өшіргіштер, жинақтаушы, әртүрлі папкалар, тіркелім папкалары, кеңсе қайшылары, тезтікпе, мөлдір файлдар, жазба үшін қағаздар жиынтығы); 
-Құрылыс материалдарына -726 мың теңге (әктас, эмульсия, ақ эмаль және ашық қоңыр түсті эмаль бояулары, бояуға арналған қылқаламдар, эмульсиялау үшін білікше, есіктерге арналған жылтыр сыр бояулары, бояу езгіш, душқа және қолжуғышқа арналған қатынастырғыш, қол жуғыш, әжетханаға арналған түбек).
-Жұмсақ мүлікке – 239 мың теңге (қол сүртуге арналған сүлгілер, балаларға арналған төсек жиынтықтары, медициналық халат, аспазға арналған арнайы киім қалпағымен бірге)
-Компьютерге арналған қосалқы жабдықтар– 45 мың теңге (компьютерлік  пернетақта мен тышқан)
-Ағымдағы басылымдарға жазылу – 157 мың теңге.
-Электрондық кілтті сатып алу – 13 мың теңге
-Бөтелкедегі ауызсуға -198 мың теңге
-Дәрі-дәрмектерді  сатып алүға жумсалған шығыстар 184 мың теңгені    құрады (антигриппин, антикашель, йод, цитрамон, дәке, панадол бэби, линекс, доктор мом).
-Азық-түлік өнімдерін сатып алуға шығыстар – 26436 мың теңгені құрады.
 12 айдағы бала саны- 26396.  1 күнге бір балаға 1001 теңге жұмсалды.

         Өзге де қызметтер мен жұмыстарға төлем. Соның ішінде: 
-Ағымдағы жөндеу жұмыстары бойынша шығыстар  4630,0 мың теңгені  құрады (ішкі жұмыстар: 1) линолеумді керамикадан жасалған төсеніштерге айырбастау -150 ш.м., тұғырларды керамикадан жасалған тұғырларға айырбастау-180 м, екі қабатты баспалдақ сүйемелдеуін жасау және орнату-35 м.; 2) баспалдақ шеттеріне резина бетінде металдан жасалған бұрыштарды жасау және орнату-27,6м.,  радиаторлардың сыртын ағашпен және пластикпен қаптау;
3) ғимарат ауласын абаттандыру: 50 м қашықтыққа дейін кіші сәулет формаларының орнын ауыстыру -31 дана, қабырға тастарын бұзу және ауладан алып кету – 102м, жерді тегістеу – 470ш.м., ұсақталған шағал тас төсеу және тегістеу- 71 текше метр, ауланы жасанды көгалдандыру-470 ш.м., қабырға тастарын орнату-215м., спорт алаңына құйылмалы резеңке қабат(түрлі-түсті каучук) төсеу – 150 ш.м. және бетіне белгілер салу.
-Өзге де қызметтер мен жұмыстарға жұмсалған шығыстар 3770,0 мың       теңгені құрады. Соның ішінде бала-бақша ғимаратын дезинфекциялау – 130 мың теңге, өртке қарсы жүйеге техникалық қызмет көрсету-176 мың теңге, мекеме қызметкерлерін кезекті медициналық көрсетуден өткізу-130мың теңге, мекемедегі офистік техникаларды ағымдағы жөндеу жұмыстары және картридждерінің бояуын толтыру-342 мың теңге, банктің қаржылық қызметтері үшін-61 мың теңге, қызметкерлерді өртке қарсы оқыту-166 мың теңге, өрт сөндіргіштерді қайта толтыру-18 мың теңге, ғимарат шатырындағы ағаш құрылымдарын өртке қарсы өңдеу-130 мың теңге, бағдарламалармен  жабдықтау қызметтеріне кеңес беру-176 мың теңге, 1С бағдарламасына жыл бойына жаңарту енгізу-198 мың теңге, жылу есептегішіне жыл бойына техникалық қызмет көрсету-90 мың теңге, таразыларды кезекті тексеруден өткізу-15мың теңге, асхана және кір жабдықтарының ағымдағы жөндеу жұмыстары-236 мың теңге, жылыту жүйелеріне, канализация, ыстық су және салқын су жүйелеріне техникалық қызмет көрсету – 348 мың теңге, бейнебақылау жүйелерін орнату қызметтері және жыл бойы техникалық қызмет көрсету(қызметтердің құнына жабдықтарды сатып алу кіреді)- 320 мың теңге, ғимарат ішінде күзетшіге арналған  пластиктен жасалған дүңгіршекті орнату – 115 мың теңге, бағдарламаларды жыл бойына сынақтан өткізу- 176мың теңге, үстел, шкаф және металлдан жасалған қоршауларды жасау және орнату-220 мың теңге, асханаға ауаны салқындатқыш орнату (қызметтердің құнына жабдықтарды сатып алу кіреді)-77 мың теңге, монометрді кезекті тексеруден өткізу- 1 мың теңге, перделердің жиынтығын тігу-117 мың теңге, өртке қарсы жүйелерін жөндеу жұмыстары-306 мың теңге, шамдарды утилизация жасау – 8 мың теңге, су көрсеткіш құралын орнату – 65 мың теңге, жалюздерді әзірлеу және орнату – 89 мың теңге, тұрмыстық қалдықтарды шығару – 60 мың теңге.
№25 бала-бақша меңгерушісі:                             Г.К.Атайбекова 
№25 бала-бақша есепшісі:                                    М.У.Уркимбаева

 

 

Категория: Информация

 

КММ "№25 Санаториялық балабақшасымен" танысу

Автор: admin от 17-11-2015, 23:51, посмотрело: 524


 

 

КММ «№25 Санаториялық бөбекжай- балабақшасы»

 

«№25 Санаториялық бөбекжай балабақшасы КММ 1981 жылы құрылып, жұмыс істеуге берілген. Типтік  –  2 қабатты ғимарат. 2002 жылдан бері тубвиражды бағытта жұмыс істейді. Балабақшаға қабылдау: тубдиспансердің дәрігер-фтизиатрлары мен  Қалалық Білім беру департаментінің жолдамасымен жүзеге асырылады.

 Балалар денсаулығына байланысты  6 ай, 1 жыл, одан да ұзақ мерзімге  келеді. Балабақшаға балалар фтизиатр-дәрігердің   жолдамасымен жыл бойы  жіберіледі.

Балабақшада балалардың тәрбиеленуі мен білім алуы үщін барлық жағдай жасалған. Балалабақшаның мемлекеттік тіркеу рұқсаты мен жер телімін пайдалауға байланысты актісі бар.

Балабақшада музыка залы мен спорт залы кіріктірілген:техникалық жабдықтармен қамтамасыз етілген (магнитофон, проигрыватель, муз. орталық, теледидар, интерактивті тақта, компьютер, «Ямаха»), спорттық құралдар (доптар,секіргіш жіптер, құрсаулар, гимнастика-лық таяқшалар,кеглдер,канат,шведқабырғасы т.б.бар)

Асхана арнаулы технологиялық құралдармен жабдықталған, ол санитарлық ережелер мен нормаларға сәйкес келеді.

Балабақшадағы медициналық қызмет: емделу әр балаға  арнайы дәрігер бекіткен диагноз  бойынша жүргізіледі.

Тамақтануды ұйымдастыру: күніне 6 мезгіл.

Мекен - жайымыз: Алматы қаласы, Әуезов ауданы, 1- ықшам ауданы, 64 "А" үй.

Тел: 2-76 14 03


 

 

Категория: О детском саде

 

КММ "№25 Санаториялық балабақшасы"

Автор: admin от 17-11-2015, 23:42, посмотрело: 25571

134

 

 

КММ "№25 Санаториялық бөбекжай-

 

балабақшасына" шақырамыз! 

Тәуелсіз еліміздің келешек ұрпақты тәрбиелеу мәселесі бүгінгі күннің өзекті тақырыбы. Бұл мәселенің шешімін табуда үздіксіз білім беру жүйесі айтарлықтай дәрежеде қайта қаралып, оны жетілдіру жолдары іздестірілуде. Бұл алға қойылып отырған негізгі талаптар – Қазақстан білім беру жүйесінің бүкіләлемдік білім беру кеңестігіне толық енудің алғашқы даму стратегиясын жасау болып табылады. Айтылған талаптардың жүзеге асырылуы бағытындағы жұмыстың үздіксіз білім берудің алғашқы сатысы – мектепке дейінгі ұйымдарда баланың білімге деген құштарлығын арттырудан, ұлтымызға тән қасиеттерін бойына сіңірген бала тәрбиелеуден бастағанның маңызы зор. Балабақша — бүлдіршіндерді болашақта ата дәстүрін сақтайтын инабатты да, ибалы үлкен-кішіні сыйлай білуге үйрететін тәрбие орталығы. Өмірге келген жас ұрпақты тәрбиелеу ата-аналар мен балабақша тәрбиешілерінің қасиетті борышы.

Біздің балабақшаның негізгі міндеті – баланың жеке басының бастапқы қалыптасуын қамтамасыз ету. Бұл жас баланың ақыл-ойының дамуы мен даярлығы үшін қолайлы кезең. Осы кезеңде бала оқу мен тәрбиені қалыптастыруға, өз қызметін білуге, тілдік қатынастың қарапайым тәжірибесінде өзін-өзі таныта білуге, мінез-құлық мәдениетіне, жеке гигиеналық және салауатты өмір салтының негіздеріне бағдарланады.

Біздің балабақша 1-3 жасқа дейінгі балаларға арналған «Алғашқы қадам» бағдарламасы, 3-5 жасқа дейінгі балаларға арналған «Зерек бала»  бағдарламасы, 5-6 жасқа дейінгі балаларға арналған «Біз мектепке барамыз»  бағдарламаларымен жұмыс жасайды.

Категория: Информация

 
 

Ата- аналарға арналға кеңес

Автор: admin от 4-07-2018, 02:12, посмотрело: 6

0

Мектеп жасына дейінгі балаларға эстетикалық, этикалық тәрбие беру 

Егеменді еліміздің болашағы жас жеткіншектердің білім дәрежесінің тереңдігімен өлшенеді. Қазіргі заманғы білім беру әлеуметтік құрылымының маңызды элементтерінің біріне айналды. Адамның жеке басын қалыптастыру негізі балабақшадан қаланатыны белгілі. Балабақшадан бастап балаларға білімнің қыры мен сырын жетік таныту, қабілеттерін шыңдау адамгершілік қасиеттерін дарытып Қазақстан Республикасының азаматы деген атаққа лайық болатындай етіп тәриелеу – біздің міндетіміз болмақ. Сондықтан да балабақшадан бастап балалардың жан-жақты дамуына басты назар аударылуы керек.

Эстетикалық тәрбие дегеніміз - баланың қоғамдық өмірде, еңбекте, табиғатта көркем өнерде бар әсемдікті сезіне білуге уйрету, тәрбиелеу деген сөз.

Эстетикалық тәрбие балаға қоршаған ортаның көркемдігін, адамның рухани сулулығын терең түсіндіре білу, сөйтіп оларды ойлау, қиялдау, сөйлеу қабылдау кабілетінің дамуына ықпал ету міндеттерін жүзеге асырады. Сонымен қатар жас ұрпақ әсемдікті, сулулықты түсініп одан ләззат алуға көркем өнер туралы біліммен мағлұматтармен қарулануға эстетикалық тәрбие арқылы мүмкіндік алады.

Эстетикалық тәрбие балалардың әсемдік жөніндегі түсінігін кеңейтіп сұлулықты сүйе білу, оны шығармашылықпен өмірге ендіре білу қабілетін, эстетикалық талғамын, қиялын дамытады. Эстетикалық тәрбие көркем өнер құралы ғана емес қоғамдық өмірдің, оқудың еңбектің, табиғаттың әсемдігін тану кезінде адамдармен қарым-қатынас үстінде тәрбиеленеді.
Көркем шығарманы табиғат әсемдігін адамның жақсы тәртібін, тамаша мінез құлқын мәдениеттілігін көріп сүйсіну, қабылдау адамның адамгершілік парасатына эстетикалық сезімдеріне үлкен әсер етеді.

Әсемдікті сезіну баланың өмірін байтып, бір-біріне достық қарым-қатынас мәдениетін, талпынысын, белсенділігін тудырады. 
Эстетикалық тәрбиенің бала дамуының алғашқы сатысы, бала дүниеге келгенінен бастау жан-жақты дамыған ұрпақ тәрбиелеудің негізі болып табылады.

Жас ұрпақтың эстетикалық талғамын дамыту мынау – «жақсы, әдемі, алмынау – жаман, көріксіз» деп ауызша айтумен жүзеге асырылмайды, бала өнер шығармаларын түсініп, нәр алумен қатар табиғаттың өнердің, еңбектің, тұрмыстың, ән сазын,қолөнер шығармаларын танып білу, өзі жасау арқылы талғамы дамиды. Бұнда оқыту ісі ерекше роль атқарады. Сабақта балалар көркем әдебиет, музыка, кескіндеу туындыларымен танысады, әсемдік әлеміне саяхат жасайды, содан рахаттанады, түсіну, көру, сезіну талғамы қалыптасады. Бұның өзі болашақтағы рухани дүниесінің баюына негіз болады. 

Қазіргі таңда мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту барысындағы мәселелердің бірі-балалардың эстетикалық талғамын дамыту, сол арқылы олардың бойында адамгершілік, мейірбандық, имандылық қасиеттерін қалыптастыру. Әр баланың көркемдік ойлау қабілітін дамыта отырып, шығармашылық, қиал сезімін дамыту. Ал, осы мәселелер балабақша қабырғасында әлі де болса өз мәнінде шешілмей келеді. Соның салдарынан балалардың сабаққа ынтасының төмендеуі, енжарлық етек алуда.

Балабақша тәрбиешілері  эстетикалық тәрбиені кітап оқу, ән тыңдау, бейнелеу өнері мен театр, кино т.б. өнер түрлері арқылы көркем өнерге тарту, тағы басқа да жолдармен жүргізуге болатынын біліп қана қоймай, оны қалай жүзеге асыру тәсілдерін жан-жақты меңгеріп, жетілдіруі тиіс. Тәрбиеші эстетикалық тәрбиені балаларға өнер түрлерін меңгерту арқылы жүзеге асырады.

Бала өзін қоршаған ортадан әсемдікті сезінуі, оны бағалай білуге талпынуы  бүкіл жан дүниесіне, сезіміне әсер етеді. Дегенмен, баланың көркем өнерге деген қабілетінің дамуы, оның шығармашылықпен ұштасуы,  бала кезінен тәрбиенің сол түрлерімен айналыстыруға және жеке-дара ерекшеліктерін ескеріп, тәрбиені белгілі мақсатқа бағыттап жүргізуге байланысты.

Баланың  эстетикалық  мәдениеті  және  белсенділігі  тұтас  педагогикалық  процесте  дамиды.  Сондықтан  оның  барлық  еңбегі, демалысы  эстетикалық  бағытта  тиімді  ұйымдастырылса,  ол  өз  өміріне  әдемілік  элементтерін  енгізе  алады.

Эстетикалық тәрбие жайлы көптеген ғалымдар өз ойларын , пікірлерін қалдырып кеткен болатын, солардың бірі: В.Н.Шацкаяның «Балалардың жанұядағы эстетикалық тәрбиесі» атты кітабы балаалрға берілетін эстетикалық тәрбие мәселелерін қарастырады. Кітапта баланың эстетикалық мүмкіндігі мен қабілетін тәрбиелеуде мына мәселелерге назар аударылған: 
- көркем өнерге, табиғатта, қоғамдық өмірде, адамдардың тұрмыстық қатынастарында әсемдікті дұрыс тануды тәрбиелеу; 
- құбылыстарды, түрлі сезім, сенімдерді: талғамдар балалардың эстетикалық тұрғыдан қабылдауын, оның бірте-бірте қалыптасуын дамыту; 
- баланың көркемдік қабілетін дамыту, білімнің іскерлігін қалыптастыру.

А.И.Буров «Эстетикалық тәрбиенің жүйесі мәселелері» атты мақаласында балаларға эстетикалық білім бере отырып, тәрбиелеу процесін іске асыруда тәрбиеші тарапынан танып-білуге тиісті үш бағыт ұсынады: 
1. тәрбиешіде жұмыс істеу үшін, қажетті оқу-тәрбие материалдары болуы. 
2. эстетикалық тәрбиенің кезеңдік мөлшерін ескертіп, эстетикалық тәрбие қортындысын бағдарламалай     білу. 
3. осы негізге лайық педагогикалық процесті құрып, оқу-әдістемелік құралдардың анықтамаларын жасау.

Эстетикалық білімнің негізі – оқу пәндері. Мектеп жасына дейінгі балалар әр түрлі пәндерді оқудың нәтижесіне табиғаттың, еңбектің сұлулығы және адам іс-әрекетінің әдемілігін бағалай білуді түсінеді.

Тәрбиеші суретке қарап әңгіме құрауды, әсер алған оқиғаларды айтып беруді, қиялында жаңа белгілерді жасауға үйретеді. Көркемдікті сезінуге талғамы пайда болып, олардың рухани күші дамиды. 
Қазіргі кездегі эстетикалық тәрбиенің міндеттерін шешу үшін халықтың осы уақытқа дейінгі жинаған мол тәжірбиесін меңгеру қажет. 
Халық әрдайым әсемдікті іздеуін қолдан жасады, оны өмірге, тұрмыста, еңбекте бекітуге тырысады. Оны халқымыз үй жиһаздарын жасауынан және оны әсемдікті сезінуге тәрбие құралы ретінде пайдалануынан көруге болады.

Сонымен, бала күнделікті үйде, балабақшада, мәдениет мекемелерінде эстетикалық талғампаздықтың үлгі өнегесін күн сайын көріп білуі керек, бірак тек таңданып қана қоймай, қолынан келгенін өзіде тұрмысына ендіруі, іс-әрекетінде бейнелеу, сурет салу, кию, жапсыру, тігу, мүсіндеу тазалық әдемі киіну т.б тиіс. Сонда ғана эстетикалық тәрбие мақсаты ойдағыдай жүзеге асады.

 

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:

1. Н.Ә.Назарбаев: «Қазақстан 2030» жолдауы.

2.Меңжанова А.К. Балаларды көркем шығармалар арқылы адамгершілікке, еңбекке тәрбиелеу – Алматы: Рауан, 1991.

3. Жұмабекова Ф.Н. Мектепке дейінгі педагогика  – Астана, 2000.

4. В.И.Ядышко, Ф.А.Сохина Мектепке дейінгі педагогика – Алматы,1982.

5. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім бағдарламасы мазмұнының базалық минимумы - Астана, 2004.

 

 

 

Категория: Родителям

 
 
Назад Вперед