"Қазына іздеу" дене шынықтыру ойын-сауығы







Білім беру саласы:Денсаулық
Бөлімі: Денешынықтыру
Тақырыбы: «Бауырсақ»ертегісі желісі бойынша бауырсақтың қазына іздеуі.
БМ: Спортқа баулу, ынтасын арттыру.Жүгіру және секіру техникасын үйрену.Дене, қол қимылын икемдеу,салауатты өмір салтын насихаттау, дене тәрбиесінің дұрыс қалыптасуына, дене бұлшық еттерінің шынығуына ықпал жасау,денелерінің түзу сымбатты қалыптасуына көңіл бөлу.
ДМ:Балалардың қимыл-қозғалысын жетілдіру,салауатты өмірсүру салтына тәрбиелеу,ептілікке,төзімділікке,достыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
ТМ:Гимнастикалық таяқшамен, доғаның астынан еңбектеп өтуді, құм салған қапшықшаны нысанаға дәлдеп лақтыруды үйрету.
Керекті құрал-жабдықтар:гимнастикалық таяқша, ысқырық, нысана,асық,жаттығуға керекті құралдар,слайд
Әдіс-тәсілдері:сұрақ-жауап,түсіндіру,көрсету,ойындар,сергіту жаттығулары.
Оқу қызметінің барысы:Балаларды үнтаспадағы әуен арқылы залға маршпен кіргізу, залды айналып өтіп, бір қатарға тұру. Тік тұр! Түзел!
- Балалар, бүгін бізде тамаша күн. Себебі, бізге қонақтар келіп отыр. Қонақтармен амандасайық. - Сәлеметсіздер ме!
Шаттық шеңбері:(Денсаулық туралы)
Денсаулық ол- шыныққан,
Барлық дене мүшесі.
Денсаулық ол- тыныққан
Жүйке тамыр жүйесі.
Денсаулық ол-күлуің
Көңіл-күйің жадырай,
Денсаулық ол –жүруің,
Ешбір жерің ауырмай.
-Балалар бүгінгі оқу қызметіміз Денсаулық білім беру саласы бойынша өтіледі: «Бауырсақертегісінің желісі бойынша бауырсақтың қазына іздеуі. (Бейне тасбаға назар аударайық).
-Ертегідегі бауырсақпен бәріміз бірге қазына іздеп жолға шығайық?
(жолда келе жатып )
Қоянды кездестіреді.
Қоян: Бауырсақ сені жеймін.
Бауырсақ: Жемеші мен қазына іздеп шықтым.
Қоян: Жарайды алайда менің тапсырмамды орындасаң жіберемін.
Бауырсақ: Жарайды орындайын
Қоянның тапсырма:
1.Жүрудің түрлері,(шеңбермен жай жүру,қолды көтеріп аяқтың ұшымен жүру;қол белде өкшемен жүру;қолды алға созып тізені көтеріп жүру;аяқтың сыртымен-ішімен аюға ұқсап жүру;шеңберде еңкейіп төрт аяқтап алға және артқа жүру;жай жүгіру,тез жүгіру ,секіру.
2.Тыныс алу жаттығуы:«Сәбізді үрлеу»
Отырып үрлеу,үшке бөліп үрлеу,ортаға жиналып үрлеу.
Шаршағанда – УҺ- дедім,
Ренжігенде –ТУХ- дедім,
Қорыққанда- ОЙ-дедім,
Өкінгенде- АХ- дедім,
Шарасыз- ЕХ- дедім,
Таңырқап –О- дедім,
Кейігенде- И- дедім,
Біліп алы- Е- дедім,
Қуанып-АЛАҚАЙ дедік
Қасқырды кездестіреді.
Қасқыр: Бауырсақ сені жеймін.
Бауырсақ: Жемеші мен қазына іздеп шықтым.
Қасқыр: Жарайды алайда менің тапсырмамды орындасаң жіберемін.
Бауырсақ: Жарайды орындайын
Қасқырдыңтапсырмасы:
1.Таяқшамен жаттығу.
-Қатар-қатар қойылған таяқшалардан аттап жүру;
-Обручтардан қос аяқпен секіріп өту;
-Бірінен-соң бірі жыланша жіп өту;
2. Шеңберге тұрып тіл ұстарту жаттығуын жасау.
Ау-ау тау, қа-қа бақа, ра-ра ара, ға-ға таға
Аюды кездестіреді.
Аю: Бауырсақ сені жеймін.
Бауырсақ: Жемеші мен қазына іздеп шықтым.
Аю: Жарайды алайда менің тапсырмамды орындасаң жіберемін.
Бауырсақ: Жарайды орындайын
Аюдыңтапсырмасы:
1. - Гимнастикалық таяқшамен жатып алға қарай сырғанау,
-Кубиктердің арасынан, аяқтың ұшымен, өкшемен жүріп өту.
-Тунельден еңбектеп өу;
2. Сергіту сәті:Видеодан жасау
Түлкіні кездестіреді.
Түлк: Бауырсақ сені жеймін.
Бауырсақ: Жемеші мен қазына іздеп шықтым.
Түлкі: Жарайды алайда менің тапсырмамды орындасаң жіберемін.
Бауырсақ: Жарайды орындайын
Түлкініңтапсырмасы:
1.-Әртүрлі жолдармен жүру(кірпі,түйме,жұмсақ);
-«Нысанаға дәл тигізу»,құм салған қапшықты корзинаға дәл тигізе салу.
2. -Аяққа және қолға жаттығулар жасау (шеңберге тұрып)